Відповіді на часті запитання

Купівля квитка

Я купив квиток, але він не прийшов на пошту. Що робити?

Швидше за все лист потрапив у вкладку «Промо» вашої поштової скриньки. Якщо ви дійсно не отримали лист з квитком, напишіть нам на tix@standupticket.com.ua вказавши номер замовлення і останні 4 цифри картки за допомогою якої були сплачені квитки.

Я купив квиток, але отримав лише квитанцію про оплату. Це квиток?

Ні. Крім квитанції вам повинен прийти лист з квитками, які дають право проходу на захід. Якщо лист з квитками не прийшов, напишіть нам на пошту tix@standupticket.com.ua

Я помилився при введенні своєї поштової адреси. Можете вислати мені квиток на іншу пошту?

Так. Напишіть нам на tix@standupticket.com.ua, вказавши у листі номер вашого замовлення і останні 4 цифри картки, за допомогою якої були сплачені квитки.

Чи можу я купити в касі або ж його придбання можливе тільки на сайті?

Ми дбаємо про здоров'я наших співробітників, тому на сьогодні є можливість придбати квитки тільки онлайн. Це зручно і економить для глядача час і гроші

Повернення та обмін квитків

Я хочу повернути квитки. Як це зробити?

Повернення квитка / ів можливий тільки в разі скасування Заходу.

Чи можна зробити обмін квитка / ів на іншу категорію або день?

Такі заяви розглядаються в індивідуальному порядку. Напишіть номер замовлення і що саме вам потрібно на tix@standupticket.com.ua

Чи можна не друкувати електронний квиток, а показати його при вході з телефону?

Так, можна показати тільки з телефону

Не знайшов відповідь на своє питання. Що робити?

Якщо ваше запитання стосовно квитків, напишіть нам на пошту tix@standupticket.com.ua

Якщо у вас питання по співпраці з виставкою або ви хочете бути нашим партнером, напишіть на tix@standupticket.com.ua

Загальні питання

ПротиCOVID-НІ заходи. Ви щось впроваджуєте?

Так, звісно. Безпека та збереження здоров'я наших відвідувачів, персоналу та партнерів для нас на першому місці. Ми використовуємо лише сертифіковані дезінфектори для рук, а наші технічні спеціалісти завжди у масках і рукавичках, якщо це передбачено їхньою роботою. Приміщення майданчика гарно провітрюється, регулярно піддається мийці і має дозвіл для проведення концертів

Не знайшов відповідь на своє питання. Що робити?

Напишіть нам на tix@standupticket.com.ua